dijous, 17 de maig del 2018

18.Els documentalistes i els relacions públiques ens fan visibles.

Si ens vols veure per la tele ( per TV3 i Info K) obre aquests links:
minut 8 del programa del dia 16 de maig a les 19.30h


http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telenoticies-comarques/telenoticies-comarques-16052018/video/5766204/#

Tarragona Radio




Diari de Tarragona

Us deixem el link perquè podeu llegir l'entrevista que ens va fer la Gloria, redactora del Diari de Tarragona. La Gloria va saber captar molt bé l'essència del nostre projecte. Gràcies Gloria!

https://www.diaridetarragona.com/naltros/Desconectar-del-wifi-con-opera-20180604-0006.html


Sortim a la TV3
Per a mi ha estat una experiència inoblidable perquè mai no havia sortit per la televisió. L'òpera és una activitat molt divertida perquè ens uneix com a companys. És un repte molt gran perquè representar-ho en menys d'un any és molt difícil, però com som la companyia d'opera eltrenfumilluminos res és impossible per a nosaltres. Jo crec que el 14 de juny a la representació de "Desconnecta't per connectar" ho farem molt bé.
Gràcies a la Isabel Hernàndez per fer-nos sentir aquesta experiència inoblidable. 

Oriol Domínguez Mestres 6èA


Sortim a la TV
Ahir vam sortir a la televisió, la primera vegada per TV3. Jo no ho vaig veure però després si. 
La segona pel super3, a l'Infok, quan ho vaig veure estava molt content perquè... no tothom surt per la TV. Era un moment únic i el que dèiem no tenia sentit Però ens importa... doncs siii que ens importa però fallos de la TV.
Ara ja és un moment crític per a nosaltres. Estem al final del projecte i, ja hem arribat massa lluny per deixar-ho tot ara. També es veritat que quan la representem, potser s´acabarà tot, no ho sabem. Però el que si que sabem es que aquest projecte "LOVA" ens ha unit, ajudat a millorar com a persones , a treballar i a creure en nosaltres mateixos i tota aquesta aventura la portarem sempre als nostres cors. Perquè això no es el final, sinó el principi de tot i d'un nou camí ple d'emocions, alegria...

Pau Martínez Casamitjana 6èA



SORTIM PER LA TELE


Ahir (15-5-18) vanhttp://www.tarragonaradio.cat/venir els de TV3 a fer-nos una entrevista per posar-la a la televisió, però això si, si els hi semblava interessant. I què creieu? Els hi va semblar súper interessant. En comptes  de posar-ho a una cadena, ho van posar a dos! A TV3 i a Info K. Un per el mig dia i l'altra a la tarda.
Jo vaig estar molt contenta perquè portava desde les dos en punt esperant sentada al sofà a que sortíssim per TV3. Pensava que surtiríem més tard i que no ho podria veure, i quan vam sortir em vaig posar super feliç. Fins i tot quan vaig arribar a patinatge una amiga meva em va dir: "T'he vist per la tele aquest mig dia". Quan m'ho va dir em vaig posar a riure ja que pensava que al mig dia ningú no ho podria veure.

Marta Roca Moré 6è A






Sortim a TV3

Fa uns días TV3 va venir ha visitar-nos. Això no va ser una sorpresa perquè ja des de la setmana passada ens ho van dir. L'únic 
que no em va agradar molt d'aquesta experiència a la televisió va ser, per a mí, que va ser massa curt després d'haver-hi estat tota la tarda. Per en general crec que això va ajudar molt a la òpera i per a la LOVA perque així més gent coneix  aixó.
Javier Gimenez Sanz 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada