dimarts, 19 de juny del 2018

Relexions Post-producció

                                         L' ÓPERA

Aquesta és l'aventura que durant un any hem sapigut com fer-la anar. Ha sigut espectacular viure aquest procés que entre tots hem dut a terme. Al principi pensava que això era una bogeria però amb el pas del temps he anat reflexionant que això no era una bogeria sino una esperança per la que poguer lluitar entre tots nosaltres units com a companyia que sóm. Aquesta Ópera m'ha ensenyat a conviure amb els nostres amics i no perdre l'esperança.
Nosaltres sóm la companyia d'ópera el Tren Fumilluminós la companyia que mai es rendeix.
Gràcies Isabel per donar-nos aquesta oportunitat a la vida, mil millons de gracies, abraçades i petons.
CARLA CORTÉS GATELL 6éA
                           



               REFLEXIÓ LOVA

   
      Per a mi aquesta experiència ha sigut molt impressionant         perquè ha sigut la primera òpera que hem fet i encara més      quan han vingut els pares i mares, perquè voliem donar           bona impressió , la bona impressió de que o podiem fer tots       sols sense ajuda de ningú.

      Al final els ha acabat fent gracia i tot. Jo crec que sé els i           ha fet gràcia es perquè els hi ha agradat.

      MARTA CERRATO GARCÍA 6Á



Reflexió
Per a mi això ha sigut una cosa única. Durant aquest any hem crescut, la nostra amistat serà eterna ni que ens distanciem...
Avui ha sigut un dia per a reflexionar i aprendre de tots nosaltres. Perquè si una cosa he aprés  avui ha sigut que si no t'esfores no aconsegueixes res i avui ho hem demostrat.
Al principi de l'òpera se m'ha passat tot el procés, i l'
esforç pel cap perquè nosaltres hem triunfat.
Ni que sembli que s'acaba tot ara, doncs no perquè hem estat tots junt fins al final i aquesta aventura es quedarà marcada als nostres cors per sempre i estic segur perquè hem estat units fin al final tant en el bo com en el dolent i estic molt content i orgullós de com ens ha quedat.
Dono gracies als meus companys per tractar-me com un més i per fer-me feliç perquè tots formem part d'això i també dono gracies a la Isabel per presentar-nos el projecte"LOVA"que hem sabut afrontar-lo amb molt d'èxit.

Pau Martínez Casamitjana




A mi m'hs semblat una experiència molt divertida i a la vegada creativa que ens a ajudat a socialitzar entre nosaltres com a Companys . Al principi estava nerviosa però quan portava uns minuts a l'escenari he vist que era una sensacio maravillosa . Gracies a l' Issabelle hem pogut viure aquesta experiència de l' òpera tan maravillosa .  Espero que tornem a fer-la en algún futur .

Lucia Gomez Calero .





              REFLEXIÓ

Per a mi ha estat una experiència molt emocionant per la raó de que hem estat tot l'any treballant-la. Durant aquest camí hi han hagut dificultats, alegries i decepcions però nosaltres ho soperem tot. Volia donar les gràcies als meus companys i a la ISABEL per haver-me ajudat a viure aquesta experiència inoblidable. M’agradaria repetir aquesta experiencia una i mil vegades més amb tots vosaltres.  
Ian Domingo 6éA.
L'ÓPERA
Avui hem fet l’estrena de l’ópera: Desconecta’t per conectar. Per a mi aquesta ópera ha sigut molt especial i divertida. He estat una mica nerviosa però els nervis no m’han fet equivocar-me en cap nota de les que tenia que fer.
Per a mi ha sortit perfecte ja que ens em equivocat algunes vegades, pero ningú es perfecte si no tot el mon seria un avorriment perquè ningú s’equivocaria.



El  dia  d'avui ha estat molt  emocionant. Estava molt nerviós pel demati  pero  ha sortit  tot perfecte. Els actors   ho han fet de maravella, be tots ho hem fet de maravella. El que han  vist els espectadors sol ha sigut el final. 
 Gerard Jardí González




Una historia va començar i al final hem arribat treballant amb equip sempre units. Una bona amiga em va dir: "quan una porta es tanca una porta s’obra" i aixó vol dir això no acaba, aixó acaba de començar.
Mireia masip soler

1 comentari: