dimecres, 21 de març del 2018

10 L'Argument de l'òpera

                           Acabem L´argument   
             

Avui per fi hem acabat el text, de la nostra òpera perquè som unes màquines.
Estic molt content de que per fi hagem acabat l´argument, perquè això demostra que tenim ganes per el que fem.
Jo sóc escriptor, i a mi més que als meus companys, m'és més important que hagem acabat l´argument, perquè ens hem de ficar a fer els detalls per als actors.
Però això hi ha és un petit pas més del que farem junts, i d´això es tracta, avançar, esforça-se i tenir molta il.lusió. 
Perquè això de la òpera és molt important, i jo crec que serveix per a donar exemple als més petits i als més grans, de consciencia a la gent que amb esforç tot  aconsegueix.
I si,tot aquest escrit o parrafada plena d´il.lusió, d'esperança, amb ganes d´apendre i sobretot per expressar la meva felicitat, el meu sentiment cap aquest projecte,que ens sortira molt bé i que és diu LOVA. I tot això graciés a la nostra professora Isabel, que sense ella no seria possible tot això i per això.

Pau Martínez Casamitjana 6èA   

                       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada